Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Tolkentelefoon

Alle huisartspraktijken in Nijmegen en omgeving komen in aanmerking voor vergoeding van de kosten voor de Tolkentelefoon via Global Talk – ook voor beeldbellen - als patiënten dat niet zelf kunnen betalen. Daarvoor heeft SAN een contract afgesloten met Global Talk.

Aanmeldcode

Als u gebruik maakt van de diensten van Global Talk kunt u met de speciale aanmeldcode 077213 de tolkendienst aanvragen. De betaling van de nota‘s wordt in dat geval rechtstreeks tussen de tolkendienst en SAN afgehandeld.

Wat valt er onder de regeling?

  • Kosten van ad hoc telefonische tolkendiensten door Global Talk worden vergoed.
    Goed om te weten: u hebt in meer dan 97% van de gevallen binnen 2 minuten een tolk aan de telefoon. Reserveren is niet nodig en niet wenselijk. Als na een reservering de afspraak niet doorgaat, moeten annuleringskosten worden betaald.
  • Kosten voor conference-call of videobellen met tolk

Let op: schriftelijke vertaaldiensten vallen buiten de vergoedingsregeling.
Alleen kosten van de professionele tolkendiensten van Global Talk worden op deze manier door SAN vergoed.

Lees onderstaande aanvraaginstructie goed door en deel de informatie met al uw collega’s/praktijkmedewerkers.

Aanvraaginstructie tolkendienst Global Talk

  • U belt met Global Talk: 088 – 2 555 222 (of gebruik Tasnet; zie hieronder)
  • Geef altijd aan dat u via de speciale regeling tolkendienst wilt afnemen onder klantcode 077213
  • Vervolgens geeft u op verzoek van de medewerker de volgende informatie door: voorletters en achternaam van de huisarts voor wie de tolkendienst wordt gevraagd, postcode + huisnummer praktijkadres.
  • Wilt u een tolk bereiken, zonder in de (telefonische) wacht te staan? Dat kan eenvoudig via Tasnet: het online portal van Global Talk. Op Tasnet kunt u eenvoudig en snel ad-hoc een tolk inschakelen.

Let op! Zodra u bij Global Talk onder uw eigen naam aanvraagt in plaats van de klantcode, ontvangt u op uw eigen naam de factuur en zullen de kosten voor eigen rekening zijn. Ook tolkendiensten van andere aanbieders worden niet vergoed.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de fondscoördinator van het SAN Jeanet Bouw: san@edificare.nl of 06 26 124 886.