Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Adviseur Kwaliteit en Veiligheid

  • 18-20 uur per week 18-20 uur per week
  • HBO HBO
  • Nijmegen Nijmegen
  • Schaal 8 Schaal 8
Solliciteer

Ben je op zoek naar een uitdagende functie? Een functie waarbij je met voldoende vrijheid en eigen regie bijdraagt aan de kwaliteitsverbetering van de huisartsenposten van Nijmegen en Boxmeer en het algemene kwaliteitsbeleid van NEO Huisartsenzorg? Lijkt het je leuk om meer te leren over kwaliteit, het analyseren van incidenten en calamiteiten? Werk je graag samen in een informele organisatie met een hands- on mentaliteit? Dan zijn wij op zoek naar jou en maken wij graag kennis!

Voor deze functie hanteren we geen sollicitatie-einddatum; we gaan gelijk met geschikte kandidaten in gesprek.

Wie zijn wij?

NEO Huisartsenzorg is een krachtige, regionale huisartsenorganisatie voor Nijmegen en omgeving. Bijna 600 huisartsen zijn aangesloten bij de vereniging NEO Huisartsenzorg. We willen ons ontwikkelen tot het regionale aanspreekpunt van en voor de huisartsenzorg. Met extra aandacht voor multidisciplinariteit en innovatie. De werkorganisatie NEO Huisartsenzorg heeft verschillende onderdelen die zich richten op de ondersteuning van spoedzorg, dagzorg en ggz zorg.

Wat ga je als Adviseur Kwaliteit en Veiligheid doen?

  • Samen met je collega adviseur kwaliteit- en klachtenadviseur vorm je het team Kwaliteit. Het borgen en het vergroten van draagvlak voor het kwaliteit- en veiligheidsbeleid op de huisartsenposten Nijmegen en Boxmeer staat centraal;
  • Je draagt zorg voor het analyseren van incidenten én calamiteiten op de huisartsenposten Nijmegen en Boxmeer met als doel de best mogelijke en veilige zorg te verlenen voor de patiënten;
  • Je houdt je bezig met wet- en regelgeving, trends en ontwikkelingen bij op het gebied van kwaliteit en veiligheid en adviseert het management hierover;
  • Je zorgt voor het evalueren van het beleid en processen met betrekking tot kwaliteit en veiligheid door middel van risicoanalyses, interne audits en de coördinatie van externe audits;
  • Je voert regie over het kwaliteitsmanagementsysteem Zenya en houdt kwaliteitsdocumenten up-to-date.

Wat neem je mee?

  • Een relevante afgeronde HBO/WO opleiding;
  • Kennis en ervaring op het gebied van kwaliteit en veiligheid bij voorkeur in de zorgverlening;
  • Affiniteit met het proces van veilig melden en afhandelen van incidenten én calamiteiten;
  • Zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en initiatiefrijk;
  • Proces- en projectmatig kunnen denken en werken;
  • Heldere en vlotte schrijfstijl;
  • Prettige communicatieve en sociale vaardigheden.

We bieden jou

  • Hybride werken en flexibele werktijden voor een fijne werk-privé balans;
  • Een arbeidsovereenkomst van 18-20 uur per week voor bepaalde tijd (1 jaar), maar onze intentie om dat om te zetten naar onbepaalde tijd;
  • Salaris conform CAO Huisartsenzorg van maximaal €4.950,- bruto per maand bij een 38-urige werkweek. Inschaling is afhankelijk van leeftijd, kennis en werkervaring;
  • Daarnaast krijg je bij ons een eindejaarsuitkering van 8,33% , vakantietoeslag van 8% en een werkgeversbijdrage in je pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Fietsplan, vergoeding woon- en werkverkeer;
  • Korting op een aanvullende ziektekostenverzekering;
  • Een informele, open en collegiale werkomgeving met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Meer informatie?

Voor aanvullende informatie over de functie, neem contact op met Ellen Debets, Hoofd Kwaliteit.

Ellen Debets

Bestuurssecretaris, Hoofd Communicatie, Kwaliteit & Managementondersteuning

Solliciteren

Wil je reageren op deze functie? Stuur dan uiterlijk 5 mei 2024 je motivatie en curriculum vitae via deze pagina. Wil je liever e-mailen? Dan kan dat via vacatures@neohuisartsenzorg.nl.

Het eerste gesprek zal plaatsvinden op dinsdag 7 mei 2024 en het tweede gesprek vindt plaats op dinsdag 14 mei 2024.

Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld. Conform ons wervings- en selectiebeleid hebben interne kandidaten, bij gelijke geschiktheid, voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

(Optioneel)
(Optioneel)