Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Assistent Controller

  • 28 - 36 uur per week 28 - 36 uur per week
  • HBO HBO
  • Nijmegen Nijmegen
  • Schaal 7 Schaal 7
  • Solliciteren kan nog 23 dagen
Solliciteer

Heb je altijd al in een maatschappelijk belangrijke organisatie willen werken waar geen dag hetzelfde is? NEO Huisartsenzorg is op zoek naar een assistent controller die energie haalt uit het oplossen van financiële vraagstukken. Hierbij heb je een belangrijke en veelzijdige rol, waar je met veel verschillende mensen en afdelingen in contact bent om de financiële gezondheid van NEO Huisartsenzorg te waarborgen.

Wij zoeken een nieuwe collega die graag voor 28 tot 36 uur per week aan de slag wil binnen een middelgrote, erg leuke, maar soms ook complexe organisatie met korte lijnen.

De financiële administratie bestaat uit een hecht team van 3 administratief medewerkers, 2 controllers en 1 concern controller/hoofd FA.

Wij zijn een groeiende organisatie in een vakgebied dat sterk aan verandering onderhevig is. De afgelopen twee jaar is er hard gewerkt aan het neerzetten van een stevige basis voor de afdeling Financiën, onder andere door de invoering van Afas Profit als ondersteunende applicatie. Vele handmatige processen zijn omgezet naar volledig digitale processen en er is een goede basis gelegd voor alle managementinformatie. Desondanks valt er nog genoeg te verbeteren en te ontwikkelen. Hier mag jij als nieuwe collega een grote bijdrage aan leveren.

Wie zijn wij?

NEO Huisartsenzorg is een regionale huisartsenorganisatie voor Nijmegen en omgeving. Meer dan 450 huisartsen zijn aangesloten bij de vereniging NEO Huisartsenzorg. Naast het leveren van kwalitatief goede acute spoedzorg willen wij ons ontwikkelen tot hét regionale aanspreekpunt van en voor huisartsenzorg. De afdeling financiële administratie is gepositioneerd binnen NEO Huisartsenzorg (holding) en verzorgt vanuit daar de gehele financiële administratie inclusief die van de werkmaatschappijen (NEO Huisartsen Spoedzorg, NEO Huisartsen Dagzorg en NEO Huisartsen GGZ zorg).

Wat ga je doen?

  • Je bent, in samenwerking met je collega's, verantwoordelijk voor het (gedeeltelijk) voeren en controleren van de financiële administratie. De boekhouding heeft voor jou dan ook geen geheimen;
  • Je signaleert, rapporteert en corrigeert onregelmatigheden om de juistheid van de (sub)administraties te borgen;
  • Je voert, in overleg met de controller overige ondersteunende werkzaamheden uit, ten behoeve van (management)rapportages, jaarrekeningen en begroting, zoals het analyseren van balansrekeningen;
  • Je draagt zorg voor de tijdige oplevering van rapportages o.a. het balansdossier inclusief de balansspecificaties;
  • Afhankelijk van je kennis en ervaring draag je direct zelfstandig zorg voor een correcte, volledige en tijdige aanlevering van maand- kwartaal- en eindejaar cijfers voor enkele bedrijfsonderdelen;
  • Je kijkt met een kritische blik naar de huidige processen binnen onze organisatie én onze systemen om deze vervolgens te verbeteren en optimaliseren;
  • Je staat open voor andere werkzaamheden binnen onze afdeling omdat wij het belangrijk vinden dat we het werk samengedaan krijgen en bij afwezigheid ervoor zorgen dat ieders werk gedaan wordt.

Wat neem je mee?

  • Je beschikt over een hbo-diploma in de richting van bijvoorbeeld bedrijfseconomie of accountancy;
  • Je beschikt over minimaal 1 - 4 jaar relevante werkervaring;
  • Je hebt goede kennis en ervaring met Excel;
  • Kennis van AFAS en ervaring de gezondheidszorg is een pré.

Verder beschik je over de volgende competenties:

  • Gestructureerde werkwijze
  • Proactieve werkhouding;
  • Oog voor details;
  • Oplossingsgericht;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Enthousiasme.

Wij bieden jou:

  • Een arbeidsovereenkomst van 28-36 uur per week voor in eerste instantie één jaar;
  • Beschik je over de juiste opleiding én ervaring? Dan worden wij het vast eens over een passend salaris waarbij je kan doorgroeien tot maximaal € 4.599,00 op basis van een 38-urige werkweek;
  • Naast 8% vakantiegeld ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,33% en een werkgeversbijdrage in je pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Regeling Hybride werken en flexibele werktijden voor een fijne werk-privé balans;
    Fietsplan, vergoeding woon-werkverkeer;
  • Jaarlijks extra uren in de vorm van een Persoonlijk Levensloop Budget;
  • Korting op een aanvullende ziektekostenverzekering;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Word je enthousiast van deze functie en ben jij toe aan een volgende stap? Reageer dan snel! Want wij gaan meteen in gesprek met geschikte kandidaten om de vacature zo snel mogelijk in te vullen. Reageer daarom direct en wie weet ben jij binnenkort het nieuwste lid van ons team.

Wil je meer weten?

Mariët Mombarg

Controller - hoofd financiële administratie

Solliciteren

Hieronder kun je online solliciteren door jouw motivatie en curriculum vitae te uploaden. Wil je liever e-mailen? Mail jouw motivatie en curriculum vitae dan naar onze afdeling HRM: vacatures@neohuisartsenzorg.nl.

Deze vacature wordt gelijktijdig zowel intern als extern opengesteld. In overeenstemming met ons wervings- en selectiebeleid hebben interne kandidaten, bij gelijke geschiktheid, voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

(Optioneel)
(Optioneel)