Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Ervaren assistent salarisadministratie met HR-affiniteit

  • 24 - 28 uur per week 24 - 28 uur per week
  • HBO HBO
  • Schaal 5/6 Schaal 5/6
  • Nijmegen Nijmegen
  • Solliciteren kan nog 10 dagen
Solliciteer

Ben jij een empathische en doelgerichte Salarisadministratie professional die energie krijgt van een diversiteit aan taken? Zoek je een functie waar je jouw ervaring en expertise kunt inzetten in een organisatie die waarde hecht aan persoonlijke groei, werk-privébalans en samenwerking? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zijn wij?

NEO Huisartsenzorg is een regionale huisartsenorganisatie voor Nijmegen en omgeving. Meer dan 450 huisartsen zijn aangesloten bij de vereniging NEO Huisartsenzorg. Naast het leveren van kwalitatief goede acute spoedzorg willen wij ons ontwikkelen tot hét regionale aanspreekpunt van en voor huisartsenzorg. Met extra aandacht voor multidisciplinaire zorg en innovatie. De werkorganisatie (holding) NEO Huisartsenzorg heeft verschillende onderdelen die zich richten op ondersteuning van Spoedzorg, Dagzorg en GGZ zorg.

Wat ga je doen?

Jij bent de spin in het web tussen de afdelingen Finance/salarisadministratie en HRM. Hierbij ben je de steun en toeverlaat voor de salarisadministrateur en HR-adviseurs. Onmisbaar voor medewerkers omdat jij het antwoord hebt op hun vragen op het gebied van salaris en HR.
Je bent primair verantwoordelijk voor:

  • Het maandelijkse verwerken van de mutaties en het verzorgen van de voorbereidingen voor het uitbetalen van salarissen;
  • Uitvoeren van administratieve HR-werkzaamheden rondom in-, door- en uitstroom van personeel en het zorgvuldig bijhouden van de personeelsadministratie;
  • Contact onderhouden met arbeidsinstanties, Arbodienst, UWV, Belastingdienst, en verzekeraars en het bijhouden van de bijbehorende administratie;
  • Coördinatie van werving en selectie;
  • Bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling en evaluatie van de salarisadministratie en het personeelsbeleid;
  • Je bent verantwoordelijk voor de vlekkeloze Pré- en Onboarding van nieuwe medewerkers. Denk hierbij aan het verstrekken van informatie over arbeidsvoorwaarden en regelingen, het voeren van arbeidsvoorwaarden gesprekken en het welkom heten van nieuwe collega’s op hun eerste werkdag;
  • Samenstellen van managementinformatie met betrekking tot ziekteverzuim, wervingsactiviteiten, problemen binnen de organisatie, updates over contract statussen etc.;
  • Gesprekken met werknemers over hun welzijn in het kader van frequent verzuim.

Wat neem je mee?

  • Je bent in het bezit van een relevante opleiding zoals een praktijkdiploma Loonadministratie of een hbo-opleiding op het gebied van Finance of HRM;
  • Óf hebt ruime aantoonbare werkervaring (minimaal 3 jaar) op het gebied van Salarisadministratie en/of HR en bent toe aan de volgende stap;
  • Je bent mensgericht en hebt daarnaast een dienstbare instelling naar zowel de medewerkers als naar je directe collega’s. Je vindt het prettig om hen te ontlasten;
  • Je vindt het salaris van je collega’s net zo belangrijk als dat van jezelf en met je cijfermatige inzicht zorg je voor een vlekkeloze verwerking van de salarisadministratie;
  • Je bent op de hoogte van relevante actuele wet- en regelgeving;
  • Je beschikt over goede spreek-en schrijfvaardigheid;
  • Je hebt administratieve en rekenkundige aanleg;
  • Je bent goed in het stellen van de juiste prioriteiten;
  • Je gaat correct om met vertrouwelijke informatie;
  • Kennis van AFAS HRM & Payroll Software is een hele grote pre;
  • Je werkt zelfstandig en stelt hierbij de juiste prioriteiten, maar trekt tijdig aan de bel als je onregelmatigheden in administratie of organisatie signaleert.

Verder beschik je over de volgende competenties:

  • Integriteit;
  • Empathie en het vermogen om te luisteren naar de wensen van de werknemers;
  • Accuraat en zorgvuldig;
  • Pragmatische instelling;
  • Oplossingsgericht.

Wij bieden jou:

  • Een klein en gezellig SA-HR team dat met drive samenwerkt en veel van elkaar wil leren;
  • Een arbeidsovereenkomst van 24 – 28 uur per week voor in eerste instantie één jaar.
  • Beschik je over de juiste ervaring? Dan worden wij het vast eens over een passend salaris tot maximaal € 4.171,00 op basis van een 38-urige werkweek;
  • Daarnaast ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,33%, vakantietoeslag en een werkgeversbijdrage in je pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Regeling Hybride werken en flexibele werktijden voor een fijne werk-privé balans;
  • Fietsplan, vergoeding woon-werkverkeer;
  • Jaarlijks extra uren in de vorm van een Persoonlijk Levensloop Budget;
  • Korting op een aanvullende ziektekostenverzekering;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Bianca Richter

HR-adviseur

Meer informatie?

Als jij je herkent in deze functie en enthousiast wordt van wat wij bieden, wacht dan niet langer! Want wij gaan direct in gesprek met geschikte kandidaten om de vacature zo snel mogelijk in te vullen. Reageer daarom direct en wie weet ben jij binnenkort het nieuwste lid van ons team.

Wil je meer weten? Neem dan contact op met Bianca Richter, HR Adviseur (06-3919 0019) of met Karin van der Sanden, Salarisadministrateur (06–1758 5164). Per mail kan je ons bereiken via vacatures@neohuisartsenzorg.nl.

Hieronder kun je online solliciteren door jouw motivatie en curriculum vitae te uploaden. Wil je liever e-mailen? Mail jouw motivatie en curriculum vitae dan naar onze afdeling HRM: vacatures@neohuisartsenzorg.nl.

Deze vacature wordt gelijktijdig zowel intern als extern opengesteld. In overeenstemming met ons wervings- en selectiebeleid hebben interne kandidaten, bij gelijke geschiktheid, voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

(Optioneel)
(Optioneel)