Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Financieel administratief medewerker

  • 24 - 28 uur per week 24 - 28 uur per week
  • MBO-niveau 4 of hoger MBO-niveau 4 of hoger
  • Nijmegen Nijmegen
  • Schaal 5 Schaal 5
  • Solliciteren kan nog 11 dagen
Solliciteer

Wil jij ook werken in een maatschappelijk belangrijke organisatie waar geen dag hetzelfde is? NEO Huisartsenzorg is op zoek naar een financieel administratief medewerker die energie haalt uit het op orde hebben van de financiële administratie. Hierbij heb je een belangrijke en veelzijdige rol, waar je met veel verschillende mensen en afdelingen in contact bent om de financiële gezondheid van NEO Huisartsenzorg te waarborgen.

Wij zoeken een nieuwe collega die graag voor 24 tot 28 uur per week aan de slag wil binnen een middelgrote, erg leuke, maar soms ook complexe organisatie met korte lijnen.
De financiële administratie bestaat uit een hecht team van 2 administratief medewerkers, een assistent controller, 2 controllers en 1 concern controller/hoofd FA.
Wij zijn een groeiende organisatie in een vakgebied dat sterk aan verandering onderhevig is. De afgelopen jaren is er hard gewerkt aan het neerzetten van een stevige basis voor de afdeling Financiën, onder andere door de invoering van Afas Profit als ondersteunende applicatie. Vele handmatige processen zijn omgezet naar volledig digitale processen en er is een goede basis gelegd voor alle managementinformatie. Desondanks valt er nog genoeg te verbeteren en te ontwikkelen. Hier mag jij als nieuwe collega een bijdrage aan leveren.

Wat ga je doen?

Samen met je collega’s zorg je voor de nauwkeurige en tijdige verwerking van de financiële administratie, zodat deze altijd betrouwbaar is en een actueel inzicht geeft.

Een greep uit jouw taken:

  • Je bent (mede)verantwoordelijk voor de debiteuren- en crediteurenadministratie.
  • Je zorgt voor betalingen en bankverwerkingen.
  • Je beoordeelt en controleert financiële gegevens.
  • Je zorgt ervoor dat de tussenrekeningen overzichtelijk en opgeschoond zijn.
  • Je ondersteunt bij periodieke afsluitingen en de jaarrekening.
  • Je staat open voor andere werkzaamheden binnen onze afdeling wanneer dat nodig is om deadlines te halen of om collega’s te vervangen bij afwezigheid.

Wat neem je mee?

  • Je hebt een afgeronde mbo-opleiding (niveau 4) in een financiële of administratieve richting of een andere vergelijkbare administratieve opleiding.
  • Je beschikt over minimaal 1 tot 4 jaar relevante werkervaring.
  • Je hebt goede kennis en ervaring met Excel.
  • Kennis van AFAS en ervaring de gezondheidszorg is een pré.

Verder beschik je over de volgende competenties:

  • Accurate en proactieve werkhouding.
  • Oog voor details.
  • Oplossingsgericht.
  • Verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Enthousiasme.

Wat bieden we jou?

  • Een arbeidsovereenkomst van 24 tot 28 uur per week voor in eerste instantie één jaar. Zijn we na dit jaar allebei tevreden? Dan geven we je graag een vast contract.
  • Beschik je over de juiste opleiding én ervaring? Dan worden wij het vast eens over een passend salaris waarbij je kan doorgroeien tot maximaal € 3.733,00 op basis van een 38-urige werkweek.
  • Naast 8% vakantiegeld ontvang je een eindejaarsuitkering van 8,33% en een werkgeversbijdrage in je pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
  • Een regeling hybride werken en flexibele werktijden voor een fijne werk-privé balans.
  • Fietsplan, vergoeding woon-werkverkeer.
  • Jaarlijks extra uren in de vorm van een Persoonlijk Levensloop Budget.
  • Korting op een aanvullende ziektekostenverzekering.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Een informele, open en collegiale werkomgeving.

Meer informatie?

Wil je meer weten, neem dan contact op met Mariët Mombarg via onderstaand telefoonnummer of stuur ons via vacatures@neohuisartsenzorg.nl een bericht.

Mariët Mombarg

Controller - hoofd financiële administratie

Solliciteren

Word je enthousiast van deze functie? Reageer dan snel! Want wij gaan meteen in gesprek met geschikte kandidaten om de vacature zo snel mogelijk in te vullen. Reageer daarom direct en wie weet ben jij binnenkort het nieuwste lid van ons team.

Hieronder kun je online solliciteren door jouw motivatie en CV te uploaden.
Wil je liever e-mailen? Stuur jouw motivatie en CV dan via vacatures@neohuisartsenzorg.nl naar onze afdeling HRM.

Deze vacature wordt gelijktijdig zowel intern als extern opengesteld. In overeenstemming met ons wervings- en selectiebeleid hebben interne kandidaten, bij gelijke geschiktheid, voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

(Optioneel)
(Optioneel)