Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Programmamanager bedrijfsvoering

  • 32-38 uur per week 32-38 uur per week
  • HBO HBO
  • Nijmegen Nijmegen
  • Schaal 9 Schaal 9
  • Solliciteren kan nog 2 dagen
Solliciteer

Wij zijn op zoek naar een gedreven programmamanager bedrijfsvoering om ons team te versterken. In deze veelzijdige en uitdagende functie ben jij verantwoordelijk voor het waarborgen van een effectieve bedrijfsvoering binnen Team Dagzorg en de continue doorontwikkeling van ondersteuning op praktijkvoering van huisartsenpraktijken in onze regio.

Team Dagzorg heeft een enorme passie om de (eerstelijns) zorg te verbeteren vanuit het motto: “Strategisch denken, overstijgend doen”. Het team zet in op kwaliteit, betaalbaarheid en toegankelijkheid van de huisartsen-dagzorg voor patiënten. Dat doen we in samenwerking met regiopartners en wijkpartners. We dragen hiermee bij aan zinvolle, toekomstbestendige eerstelijnszorg, georganiseerd dichtbij huis. Wij vormen een hecht team dat elkaar ondersteunt in het bereiken van de doelen op de verschillende zorgthema’s.

Wat doe je als Programmamanager bedrijfsvoering?

Je brengt graag mensen bij elkaar om samen de huisartsenzorg in de regio Nijmegen te verbeteren. Je vindt het leuk om de ene keer zorgprojecten aan te sturen en je op een ander moment te buigen over het wel of niet starten van projecten binnen het programma bedrijfsvoering binnen huisartsenpraktijken en de interne bedrijfsvoering van het team.

  • Je verkent trends & ontwikkelingen en doet concrete voorstellen voor vernieuwing of doorontwikkeling van praktijkvoering van de huisartsen in onze regio. Je werkt kansen uit naar adviezen/voorstellen/projecten en schrijft of herziet (niet-medische) beleidsvoorstellen, innovatieplannen of business cases (vaak in samenspraak met betrokken deskundigen);
  • Je initieert en implementeert projecten of programma’s en je werkt hierbij samen met zorgaanbieders (uit vooral nulde en eerste lijn), financiers, wijken en gemeentes, Radboud Universiteit en de HAN. Je ondersteunt bij contractafspraken over financierings- en/of subsidieaanvragen. Binnen een complexe omgeving creëer je draagvlak en doe-kracht voor de implementatie en realisatie van je projecten/programma’s. Je houdt overzicht en je stuurt zo nodig de projectmedewerkers aan. Je informeert en rapporteert aan opdrachtgever(s) en je evalueert of doelen zijn behaald. Hiervoor stel je ook projectplannen, voortgangrapportages, budgetten en business cases op;
  • Je werkt samen (over verschillende domeinen heen) en onderhoudt de contacten met in- en externe relaties en netwerken. Je verbindt de verschillende belangen en overwint weerstanden. Je zorgt, indien nodig, voor uniforme procedures en werkwijzen in de realisatie. Je bekijkt de informatiebehoefte en zorgt voor de juiste kennis- en informatieoverdracht;
  • Je houdt grip op de interne bedrijfsvoering van het team door gemaakte contractafspraken te monitoren en te sturen op contractafspraken van chronische zorgprogramma’s, ouderenzorg en overige contractafspraken. Daarnaast houd je externe- en interne trends en ontwikkelingen in de gaten en adviseer je het management van team Dagzorg over financiële en bedrijfskundig beleidsstukken.

Wat neem je mee?

Grote affiniteit, ervaring en passie om de huisartsenzorg verder te verbeteren en creativiteit en doorzettingsvermogen om de hiervoor benodigde initiatieven en projecten mee te realiseren.

  • Academisch werk- en denkniveau met minimaal een HBO-diploma met een bedrijfskundige of bedrijfseconomische/financiële achtergrond;
  • Werkervaring in of sterke affiniteit met (een van) de thema’s en dynamiek binnen de huisartsenzorg;
  • Projectervaring (binnen de gezondheidszorg en/of huisartsenzorg is een pre);
  • Kennis en ervaring met begeleiden van kwaliteits- en veranderprocessen is een pre;
  • Zelfstandigheid en verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Prettige communicatieve en sociale vaardigheden.

Wij bieden jou:

  • Een arbeidsovereenkomst van 32-38 uur per week voor bepaalde tijd met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Een goed salaris conform Cao Huisartsenzorg schaal 9. De inschaling is afhankelijk van leeftijd, kennis en ervaring;
  • Daarnaast ontvang je eindejaarsuitkering, 8% vakantietoeslag en een werkgeversbijdrage in je pensioenregeling bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Fietsplan, vergoeding woon-werkverkeer;
  • Korting op een collectieve ziektekostenverzekering;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.

Wie zijn wij?

NEO Huisartsenzorg is een krachtige, regionale huisartsenorganisatie voor Nijmegen en omgeving. We behartigen (regionaal) de belangen van bijna 600 aangesloten huisartsen, zijn aanspreekpunt voor huisartsenzorg in de regio en zetten ons in om huisartsen te ontzorgen. Dat doen we met name op drie gebieden, namelijk: spoedzorg (in de avond, nacht, weekend en feestdagen), dagzorg (chronische zorg, ouderenzorg) en ggz-zorg. Met diverse werkzaamheden en verschillende programma’s en projecten. Kijk rustig verder op deze website voor meer informatie.

Meer informatie?

Wil je meer weten? Neem dan contact op met Tim van Noort, Manager Dagzorg.

Tim van Noort

Manager Dagzorg

Solliciteren

Wil je reageren? Stuur dan je motivatie en CV vóór 16 juni 2024 door hieronder je CV en motivatiebrief te uploaden. De eerste gesprekken zullen in de week van 17 juni 2024 plaatsvinden.

Deze vacature wordt gelijktijdig zowel intern als extern opengesteld. Conform ons wervings- en selectiebeleid hebben interne kandidaten, bij gelijke geschiktheid, voorrang.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

(Optioneel)
(Optioneel)